تنها آباد

همه جور شعر آهنگ مطلب و...

تنها آباد

همه جور شعر آهنگ مطلب و...

سلام به همگی این همه بی معرفت نباشین

اگه یکم معرفت دارین نظر بدین

هرکی نظر بده به من در بهتر کردن وبلاگ کمک کرده

لطفا فراموش نکنید هرکی نظر بده براش اکانت اینترنت

میدهم یعنی براش میل میکنم.باور ندارید امتحان کنید.

قاب یخ زده

قاب یخ زده من در تنهایی اتاق

نشسته وانتظار گرما را می کشد

شاید گرمای دست تو بتواند

اما برای قاب جیزی نیست جز خواب

فکر کنم دیگر منتظر شکستن باشم بهتر است

اینترنت

سلام به شما عزیزان میخواهم براتون اینترنت رایگان بذارم

اگر با معرفت باشید و نظر بدین

هر کی که میخواد به من ایمیل بزنه

تا براش بذارم.فعلا یک شبانه میذارم یعنی از ساعت ۳ نصفه شب

تا ۹ صبح میتونید استفاده کنید.در ضمن این اشتراک به مدت یک
 
ماه میباشد و مخصوص تهرانی های عزیز میباشد.و تا هفته
دیگر برای مشهد و اصفهان و چند شهره دیگر هم میذارم.

اگر دیدم نظر دادین باز هم براتون میزارم.

twt106875386 username
28341768 password
9716709-9718002-672880-8055801 phone

راستی ایمیلم:tanhaabad@yahoo.com

لبخند مرموز

عشق بهایی ست که در ازای لبخند مرموز تو داده ام



از سبز به سبز


من دراین تاریکی،

فکر یک بره روشن هستم

که بیاید علف خستگی‌ام را بچرد.

من در این تاریکی

امتداد تر بازوهایم را

زیر بارانی می‌بینم

که دعاهای نخستین بشر را تر کرد.

من در این تاریکی

در گشودم به چمن های قدیم،

به طلایی‌هایی که به دیوار اساطیر تماشا کردیم،

من در این تاریکی

ریشه‌ها را دیدم

و برای بته نورس مرگ، آب را معنی کردم.